Fællesforeningen

Copydan-huset omfatter syv selvstændige foreninger med egen ledelse, bestyrelse og regnskab. Fællesforeningen udfører administrative og tekniske opgaver for de 6 rettighedsforeninger.

OVERVIEW

This web page faellesforeningen.dk presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have audited four pages inside the website faellesforeningen.dk and found one website interfacing with faellesforeningen.dk.

FAELLESFORENINGEN.DK RANKINGS

This web page faellesforeningen.dk is seeing a fluctuation amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for faellesforeningen.dk

Traffic ranking (by month) for faellesforeningen.dk

Traffic ranking by day of the week for faellesforeningen.dk

Copydan Kunst, Viden Underholdning

WHAT DOES FAELLESFORENINGEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of faellesforeningen.dk Mobile Screenshot of faellesforeningen.dk Tablet Screenshot of faellesforeningen.dk

FAELLESFORENINGEN.DK HOST

I diagnosed that a lone page on faellesforeningen.dk took four hundred and sixteen milliseconds to download. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so in conclusion we consider faellesforeningen.dk not secure.
93.176.88.44

I caught that this domain is operating the Microsoft-IIS/8.5 server.

Fællesforeningen

DESCRIPTION

CONTENT

This web page had the following on the homepage, "Fællesforeningen er en del af Copydan-Huset." The website's header had Copydan-Huset;administration;ophavsret;forening;økonomi;it;vederlag;Fællesforeningen;Bryggervangen;tekniske opgaver;rettighedsforeninger;drift as the most important search term.

SUBSEQUENT WEB SITES

Fælleshaven i Beder Et økologisk fællesskab

Kartofler, jordskok og selleri, porrer. Majs, squash, hokaido. Kartofler, jordskok og selleri, porrer. Majs, squash, hokaido. Fælleshaven ligger i Beder syd for Århus. 500 m , som er delt op i 40 bede på mellem 30 og 50 meter. Den har fungeret siden ca.

Fælleskommunalt Sundhedssekretariat

Opret dig nu, og få en notifikation når der. Se seneste nyt om udviklingen af den nye sundhedsaftale. Læs om de forskellige sundhedsområder. Udpegning til kvalitetsgruppe under KL. Udpegning af kommunale medlemmer til arbejdet med Region Syddanmarks frivilligstrategi. Orientering om udskydelse af CPOP årsrapport.

Fælleslisten - Forside

Hop til hovednavigation og log på. Se den nye valgbrochure her. Meld dig ind, det koster kun kr. 100,00 i årligt kontingent for resten af 2016 og 2017. Stem på liste K1 Leif Hornshøj. Hent den nye valgbrochure, klik her. Leif Hornshøj er tilbage som leder af Fælleslisten. Jeg står til rådighed for uddybning af ovenstående på telefon 97 11 86 86. Så er fælleslisten på facebook, den kan se her.

Fællesspisning

Fra fællesspisningerne kan hentes på nedenstående links. Afholdes 3-4 gange om året i den store sal på Taps Skole, og en enkelt gang ved sommerfesten. Der findes frivillige fra gang til gang. Instruktionsbog med alle oplysninger om f. Eller ring 6067 3099, hvis Du skal bruge den.